22.11.07

Persoona

Minulla on useita nimimerkkejä, joilla kirjoitan mitä milloinkin sinne tänne, oikeastaan vain roiskaisuja vailla pyrkimyksiä mihinkään ja joskus jopa ainoastaaan siksi, että näppäinten painelu sormilla on taktiilisesti miellyttävää.

Olen havainnut, että kullekin nimimerkille on alkanut muodostua oma persoonansa: on Väittelyturnajais-Robert, Ärsyttäjä-Kalevi, Hullu-Paavo ja Beatnik-Fritjof (nimet muutettu). Ainoa nimimerkki joka on pelkästään minä, ja on tämä Dyro. Luulen tämän johtuvan siitä, ettei Dyro merkitse verbaalisesti minulle yhtään mitään, kun taas nuo toiset nimimerkit olen valinnut jotenkin henkilökohtaisin perustein, ja valintahetkellä vallinnut mielentila on assosioitunut voimakkaasti nimimerkkiin ja alkanut muuttaa sen luonnetta.

No mitä sit? No ei sit mitn.

Ei kommentteja: