8.11.07

Palasia

Ikeasta saamani rikkinäisen kirjoituspöydän tilalle toimitettiin hetki sitten uusi. Prosessi kesti päivälleen kolme viikkoa ja vaati neljä puhelinsoittoa asiakaspalveluun. Minulla oli hienot suunnitelmat siitä miten neuvottelen jämerästi itselleni korvaavan kappaleen tietyllä kellonlyömällä ja rahallisen hyvityksen kaupan päälle, mutta eihän siitä mitään tullut - ei nimittäin ollut ketään, jolle olisin voinut olla aiheellisesti vihainen:

Asiakaspalveluun vastaaja ei hoida reklamaatioita itse, vaan laittaa ne eteenpäin Käsittelijälle.

Käsittelijä ei hoida kuljetuksia itse, vaan laittaa ne eteenpäin Kuljetusliikkeelle (jota en mainitse nimeltä, mutta se on Box Delivery)

Kuljetusliike ei soita minulle kuten pitäisi, mutta väittää Käsittelijälle soittaneensa eilen ja toissapäivänä puhelimeeni, johon en muka ole vastannut. Ei pidä paikkaansa, puhelimessa ei ole vastaamattomia puheluita, eikä koputustoimintokaan ole hälyttänyt.

Kuljetusliikkeen autokuski ja tämän kanniskelijakaveri eivät ole tämä Käsittelijälle soittanut henkilö - he vain kantavat pöydän sisään ja kysyvät, eikö minulle ole kerrottu, että pois vietävä pöytä pitäisi purkaa. Eipä ole ei, ja milläs minä sitä purkamaan, kun en edes tiedä koska toimitus tapahtuu, eikä minulle soiteta puolta tuntia aikaisemmin, niinkuin pitäisi.

Huoh. Miten olla vihainen oikealle henkilölle tapauksessa, jossa vastuu on jakautunut pieniin palasiin ja informaatio ei kulje kunnolla (eikä ole mahdollista saada selville, miksei se kulje ja kenen syy se on)?

No, pöytä on nyt tuossa, nurinpäin, sillä minulla ei ole vasaraa, jolla hakata muoviset tassut pöydänjalkojen päihin estämään lattian naarmuuntumista. Korvaavia työkaluja ei oikein ole, koska ruuvimeisselin pää, jakoavain tai kattilan pohja eivät toimi yhtä hyvin kuin vasara. Edelliseen pöytään en tassuja asentanut, koska vasara puuttui silloinkin, ja pidin asennusta rikkinäiseen kaluun muutenkin turhana vaivana.

Ei kommentteja: