20.9.07

1234

Planetaario täyttää tänään neljä vuotta.

5 kommenttia:

KK kirjoitti...

Onneksi olkoon!

mea kirjoitti...

Hyvänenaika :0 Olin satavarma, että olit ennen minua.

Onnea-iloa ja intoa tuottaa edelleen ajatuksia herättäviä kirjoituksia. Ja kiitos näistä kaikista ja tulevista myös.

/mea

Dyro kirjoitti...

Kiitos kiitos ja kappas vain, Menopaussikin on jo vähän yli neljän vuoden ikäinen. Itse asiassa kun eilen luin oman nelivuotismerkintäsi (enkä mattimyöhäisenä kehdannut enää kommentoida), muistin että minun järjestysnumeroni oli 509, eli vähän myöhemmin siis aloitin. Olin muuten ihan unohtanut Päivän pamauksen olemassaolon, mukava oli sekin muistaa.

Eteenpäin! Mitähän seuraavien neljän vuoden päästä blogimaailmaan kuuluu?

Kriisi kirjoitti...

Onneksi olkoon! Niistä neljästä olen lukenut noin 2,5. Nopeasti se aika menee.

Timo kirjoitti...

Myöhästynyt onnentoitotus!