6.2.06

Nelistys

Laura haastoi, ja minä tartun haasteeseen tarranauhan lailla.

1. Neljä työpaikkaa, jotka minulla on ollut elämäni aikana
Viherrakentaja, liikennetutkija (oikeammin puhelinhaastattelija, heh heh), kääntäjä, projektipäällikkö

2. Neljä elokuvaa, jotka voin katsoa uudestaan ja uudestaan
Berliinin taivaan alla, Arizona Dream, Koyaanisqatsi, Ariel

3. Neljä paikkaa joissa olen asunut
Kotka, San Jose (Minulla on vieläkin ikävä Kaliforniaa. Flight Simulatorissa lentelen usein noissa maisemissa.) Toronto ja Inkeroinen. Järjestys muutettu tunnistamiseni vaikeuttamiseksi.

4. Neljä tv-ohjelmaa joista pidän
Lost, ja öh..klik, klik, klik. En katso telkkaria juuri ollenkaan, ehkä 10 minuuttia päivässä jos sitäkään. Yksi neljästäkin on hyvin, ja minulta jäi Lostin kakkosjaksokin näkemättä kun unohdin sen kokonaan. Vai kolmeko niitä on tullut jo?

5. Neljä paikkaa joissa olen käynyt lomalla
Naantali, Itäisen Suomenlahden kansallispuisto, Pietari, Lontoo

6. Neljä suosikkiruokaani
Sushi!!, kuhakeitto, sienisalaatti, laskiaispullat

7. Neljä saittia joilla käyn päivittäin
HS, Blogilista, Google, Mount St. Helens Volcano Cam

8. Neljä paikkaa joissa olisin mieluummin juuri nyt
Teatteri, joku hyvä ravintola, Malediivit, Haapasaari

9. Neljä blogia joita mainostaa
The Cheerful Oncologist, Arina, X-Pilot Blog, Retromania


Edit: lisäilty linkkejä ja vaihdettu elokuvissa Paris, Texas Arizona Dreamiksi. Ketkähän haastaisin? Sitä mietin vielä.

Ei kommentteja: