26.5.05

Pöllön huutopuu

Olen INTJ, ja kuulin iltalenkillä pöllön. Näiden kahden asian välinen yhteys ei ole mitenkään selvä. Pöllöä en onnistunut näkemään, vaikka tähyilin pitkään ja panin kämmenet korvalehtien taakse suuntimista auttamaan niinkuin jossakin lintukirjassa opetettiin.

Sekametsän puut olivat vanhoja ja korkeita, metsän lattialla kasvoi vanamoja, jotka muistuttavat lapsuuteni kotikadun katuvalaisimia, vaikka eivät olekaan yhtään niiden näköisiä. Mitä se pöllö tähän aikaan huuteli? Eivätkö pöllöt huhuile aikaisin keväällä? Wikipedian ääntely- ja elinympäristökuvauksen perusteella olen kuullut varpuspöllön. Tämä nyt on pelkkää arvelua. Arvelullakin on sijansa.
Varpuspöllöllä on pienet varpaat. Luonto Tulee Lähelle, sanailisi mainosnikkari. Minä en ole mainosnikkari, minä olen INTJ, ja kuulin iltalenkillä pöllön. Minä olen INTJ, ja toistan itseäni. Parasta lopettaa tähän.


Ei kommentteja: