8.2.05

Meemilaakson tarinoita

Meemi on ihan käsittämättömän typerä käsite, mutta todennäköisesti se johtuu siitä että minä olen typerä koska se on minusta tyhmä. Ja joka tapauksessa meemi on ymmärretty väärin ja siitä on tullut muotisana. Kuitenkin:

[X] Minulla on silmälasit. (On, kohta täytyy hankkia uudet)
[ ] Olen blondi.
[X] Tiedän ainakin yhden kaimani. (Hänet löytää googlaamalla, minuapa ei)
[X] Tiedän, missä on Kälviä. (Kälviä on verbi sanakirjassa, liittyy kälvinismiin.)
[ ] Olen kaksikielinen.
[X] Olen riippuvainen netistä. (Ollut jo ennen kuin WWW keksittiin, silloin oli vain Gopher ja pölö pölö...)
[ ] Olen riippuvainen huulirasvasta.
[ ] Olen riippuvainen.
[ ] Olen ainoa lapsi.
[X] Minulla on villakoiria sänkyni alla. (Hyödyllisiä otuksia, ne pitävät kaappien luurangot kurissa)
[ ] Asun omassa kämpässä.
[ ] Asun opiskelija-asuntolassa.
[ ] Seurustelen.
[X] Olen ainakin yhden bändin suuri fani. (Absoluuttisen Nollapisteen, mutta AN on parempi ideana kuin bändinä. Muovi antaa periksi -levyn jälkeen AN ei ole tehnyt mitään kiinnostavaa. Eikä sitä ennenkään.)
[ ] Olen lukenut kaikki Harry Potter -kirjat. (En ole lukenut yhtäkään. pitäisi kyllä.)
[ ] Mielestäni Johnny Depp on ihana. (En tiedä miltä Johnny Depp näyttää. Harhautan sanaleikillä, jotta tietämättömyyteni ei paljastuisi: Johnny Deppressio - press - depress -> pressio - depressio. No, antaa olla. Näyttelijöiden nimien tietäminen on joka tapauksessa rûûmismia.)
[X] Inhoan hernekeittoa. (Jos siinä ei ole tarpeeksi sattumia, muuten en)
[ ] Syvästi inhoan hernekeittoa.
[ ] Inhoan pinaattikeittoa.
[ ] Syvästi inhoan pinaattikeittoa.
[ ] Seuraan Kauniita ja rohkeita.
[ ] Olen mielestäsi kaunis. (Tietenkin olen mielestäsi kaunis ja komea, enkö olekin...silmäluomesi tuntuvat raskailta...haluat sulkea ne...olen mielestäsi kaunis...todella kaunis...komea kuin mikä...YTM:ien YTM...todellinen kreikkalainen jumala...maailman kuuluisin penismalli...)
[X] Olen pitkävihainen. (Totta helvetissä olen, mutta myös pitkä(lisää_tunne)).
[ ] Olen lahjoittanut rahaa johonkin keräykseen viimeisen kuukauden aikana.
[X] Minulla on oma huone.
[ ] Omistan MicMacin tai Miss Sixtyn vaatteita.
[ ] Omistan lökäpöksyt.
[ ] Olen rokkari.
[ ] Olen poppari.
[ ] Olen hoppari.
[ ] Olen punkkari.
[ ] Olen hippi.
[X] Seuraan muotia. (Muoti seuraa kyllä minua, se on jotenkin reilumpaa.)
[ ] Meikkaan.
[x] Olen vm. -87 tai vanhempi.
[ ] Minulla on lävistyksiä. (Olen lävistänyt lapsena alahuuleni etuhampaillani, mutta se oli vahinko ja reikäkin on umpeutunut näkymättömiin.)
[ ] Minulla on tatuointi. (Ei helvetissä ole, mikään ei ole niin rumaa kuin haalistunut "yksilöllinen ja persoonallisuutta ilmentävä" tatuointi, eikä mikään niin prolea kuin jokin tribaalihörhellys.)
[ ] Pidän Antti Tuiskusta.
[X] Pidän lapsista. (Ainakin joistakin yksilöistä ja yleisesti kyllä.)
[X] Pidän lapasista. (Lämpimistä)
[X] Tiedän, mikä minusta tulee isona.
[ ] Olin viime kesänä kesätöissä.
[ ] Olen käynyt Hartwall-areenalla.
[X] Asun pääkaupunkiseudulla.
[X] Olen ratsastanut hevosella.
[X] Pidän saunomisesta.
[X] Olen käynyt tänään suihkussa.
[ ] Mielestäni jätkän pitäisi käydä mieluummin armeija kuin sivari.
[X] Olen tyytyväinen nimeeni.
[ ] Osaan lasketella lumilaudalla.
[X] Minulla on ajokortti.
[ ] Poltan. (Poltan mitä? Tupakkaa, sulakkeita vai taloja?)
[ ] Olen absolutisti.
[ ] Vanhempani ovat eronneet.
[ ] Kaikki isovanhempani ovat elossa.
[x] Siellä missä asun, on ainakin yksi R-kioski.
[x] Kaupungissani on vähintään 20 000 asukasta.
[ ] Surffailen jonkun bändin fanisivuilla.
[ ] Kuuntelen nyt musiikkia. (Ihme kyllä en)
[x] Olen yksin kotona.
[x] Tunnen ainakin yhden homon. (Kukapa ei tuntisi.)
[x] Olin uutenavuotena selvinpäin. (Sanoisin että selvyyskiintiön rajoissa.)
[ ] Olen käynyt discossa viimeisen puolen vuoden aikana.
[x] Olen riidellyt viimeisen kuukauden aikana.
[ ] Minulla on paljon kavereita.
[x] Olen onnellinen.
[ ] Olen itkenyt viimeisen 24 tunnin aikana.
[x] Tykkään jäätelöstä.
[ ] Olen lukiossa.
[ ] Onnennumeroni on 5. (Onnennumeroni on nêêppêrin luku)
[ ] Olen ollut ihastunut opettajaani.
[ ] Minulla on sininen hiiri.
[ ] Minulla on musta koira.
[ ] En tiedä, onko minulla hiirtä tai koiraa.
[ ] En aina jaksa tehdä läksyjäni.
[ ] Todistuksessa minulla oli käytös 10. (En muista, mutta ekalla luokalla olin ensimmäinen joka jäi jälki-istuntoon. Yritin vielä lähteä kesken kaiken pois. Kotona valehtelin sujuvasti olleeni kaverini mäkiautoa katsomassa, mutta en ollut valehtelun onnistumisesta onnellinen.)
[ ] Juon monta litraa päivässä.
[ ] Pidän maidosta.
[ ] Olen allerginen eläimille
[ ] Olen allerginen ruoka-aineille.
[ ] Minun pitäisi olla nyt koulussa.
[X] Tämä on tyhmä. (on on)
[X] Ulkona on pimeää.
[ ] Pelkään pimeää. (Enkä, pimeä on ystävä, koska silloin näkyy avaruus.)
[x] Jompikumpi vanhemmistani on kuollut.
[X] Meillä ei ole akvaariota. (On, mutta siinä on kaktusterraarioni, jossa kasvaa useita siemenistä kasvatettuja Lophophora williamsii ja Lophophora williamsii var. decipiens -yksilöitä ihan huvin vuoksi, ei siihen toiseen käyttöön.)
[ ] Meillä on iso talo.
[ ] Asun omakotitalossa.
[x] Asun kerrostalossa.
[ ] Asun rivitalossa.
[X] Juon kahvia.
[X] Pidän kahvista.
[X] Tiedän missä on Ähtäri. (Pohjanmaalla. Riittääkö tämä tietämiseksi?)
[ ] Olen käynyt Ähtärissä.
[X] Ähtäri on kiva paikka. (Pakko olla, koska sillä on tuollainen nimi. Varmaan yhtä hauska paikkakunta kuin Möhkö, jossa oli mm. sahamuseo.)
[ ] Asun Ähtärissä.
[ ] Joku tuttuni asuu Ähtärissä.
[ ] Minulla ei ole hölkäsen pöläystäkään missä on Ähtäri.
[ ] Meillä on kannettava tietokone.
[ ] Ja webkamera!
[ ] En osaa käyttää kahvia.
[ ] Minulla on ankara kasvatus.
[X] Minulla on duffelitakki. (6-vuotiaana oli, on varmaan lapsuuskodin ullakolla edelleen.)
[X] Ei ole kauniimpaa kuin myrskyn jälkeinen sää... (Ja sitä edeltäväkin sää on ihan ookoo, jos sattuu olemaan sisätiloissa eikä esimerkiksi merellä niinkuin viime kesänä ukkosmyrskyn yllättäessä. Vasta silloin ymmärsin mitä tarkoittaa kun näkyvyys on nolla. Nolla on todellakin nolla. Muutaman sadan metrin päässä olivat Surmankarit, jotka ovat saaneet nimensä koska syövät veneitä ohimennen lounaaksi. Kareja ei näkynyt, kun ei niitä muutenkaan näy, mutta nyt niitä näkyi vähemmän ja se oli hyytävää).
[ ] Elokuvien "The End"-tekstit ärsyttävät.
[X] Keittiömme kaapissa on hienoja lautasia. (Pari kaunista lautasta illallisia varten on)
[X] Minulla on ulkomaalaiset sukujuuret. (Jos ulkomaaksi määritellään yhdistelmä Vienan karjalaisuutta ja Kannaksen karjalaisuutta, niin sitten isovanhempani olivat ulkomaalaisia. Sen verran paljon heitä ryssiteltiin, että kai he sitten olivat ulkomaalaisia.)
[ ] Taulut ovat rumia.
[ ] En ole katsonut ikinä minkään elokuvan lopputekstejä alusta loppuun.
[ ] American Piet ovat hyviä.
[X] Tämä on pisin tekemäni rastikysely.
[ ] Tämä on hölmöin tekemäni rastikysely.
[ ] Minulla on digitaalikamera.
[x] Juon teetä.
[x] Vihreä tee on parasta. (Muttei vihreä pussitee. Se on hirveää teetä)
[ ] Tykkään Sims-peleistä.
[ ] Minulla on Sims2.
[ ] Olen riippuvainen siitä - pelaan joka päivä.
[X] Ostan jatkuvasti kaikkea rojua. (Kaikki mitä ostan muuttuu rojuksi riittävän pitkällä aikavälillä tarkasteltuna, joten kyllä.)
[ ] En ikinä laittaisi jalkaani toppahousuja.
[ ] Minulla on rotta.
[X] Olen pitänyt rottaa sylissä. (Kaverin rottaa 15 vuotta sitten.)
[ ] Rotat ovat inhottavia.
[ ] Minulla on kiire.
[ ] Muut ovat nukkumassa.
[ ] Olen aamuvirkku.
[X] Eipäs kun iltavirkku.
[ ] Minusta ei saa kaunista tekemälläkään.
[ ] Minua on sanottu kauniiksi.
[ ] Vatsani on kipeä.
[ ] En aio mennä tänään kouluun.
[ ] Säälikää mua!
[ ] Minulla on veli ja sisko.
[ ] Olen keskimmäinen lapsi.
[ ] Hahaa, mulla on pikkusisko!
[ ] Serkkuja minulla on yli 20.
[x] En tiedä montako pikkuserkkua minulla on.
[ ] Mutta sen voin sanoa että paljon.
[ ] Minulla ei ole ystäviä, ei edes kavereita, olen onneton!
[x] Pidän äidinkielestä.
[X] Olen hyvä äidinkielessä. (No olihan se hauskaa niin kauan kuin sitä koulussa kesti. )
[ ] Huomasin tässä jo monta kieliopillista virhettä. (Yhden vain, sen mielestäsi-jutun, mutta sekin voi olla kompa. Ihan varmasti on.)
[X] Olen puhunut tänään puhelimessa. (Varmaan kaksi ja puoli tuntia, parinkymmenen minuutin erissä.)
[X] Olen kiva.
[ ] Olen varmasti.
[X] Äläkä väitä vastaan! (Väitänpäs!)

Ei kommentteja: