26.3.04


Ruokalajeja

Työmaaruokalan suosituin ruokalaji: Duunimakkara.

Joillekuille blogistanissa maistuisi varmaan myös käristetty kuukkeli. En oikein ymmärrä miksi jotkut topkakskymppääjät ovat niin pettyneitä kuukkelikisan tuloksiin. Eihän blogia pidetä palkintojen toivossa, vaan kirjoittamisen ilosta ja halusta. Minä olen ihan tyytyväinen, vaikka en ollut ehdolla koko kuukkelikisassa, enkä edes äänestänyt mitään ehdokkaita koska olen niin laiska. Olen siis saanut nuo mainitsemani viisi uutta lukijaa ja kommenttejakin putoilee postilaatikkoon aina silloin tällöin. Aina kun olen päivittänyt blogiani, parin tunnin sisällä täällä käy parikymmentä vakivierailijaa pamauksestaan käsin, ja sellainen on mukavaa. Pitäisiköhän tänne lisätä kommentointimahdollisuus? Täytyy miettiä, leiskaprojektikin on vielä kesken, heh hee.

Ei kommentteja: